Complaint: Terugbetaling

user-160319 on 13 February 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 15 Jan. Mail gekregen dat de retour binnen was, en mijn geld teruggestort zou worden. Tot op heden, 13 feb. nog steeds niets ontvangen.
Op mails wordt totaal niet gereageerd, en telefonisch krijg ik diverse antwoorden.
Variërend van, we hebben storing gehad, het is al terug gestort, over 5 werkdagen staat het op uw rekening, tot, ja sorry, ik kan hier alleen een melding van maken.
In het regelement staat dat het binnen 30 dagen op mijn rek. moet staan, NIET DUS

Desired solution:

Ik wil mijn geld nu terug

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Message from Zalando

11 years ago - Geachte Isolde03, U geeft aan dat u de terugbetaling van het aankoopbedrag van uw retourzending nog niet heeft ontvangen. In verband met verschillende technische storingen in ons boekhoudkundig systeem hebben verschillende betalingen een vertraging opgelopen. Helaas heeft uw terugbetaling hier ook onder geleden. Wij begrijpen dat dit erg vervelend is en bieden u onze oprechte excuses hiervoor aan. Wij kunnen echter bevestigen dat de betaling voor uw bestelling 10206015829175 op 18 februari 2013 alsnog is overgeboekt. Binnen enkele werkdagen kunt u dit bedrag dan ook weer terugvinden op uw rekening. Wij hopen u via deze weg voldoende te hebben geïnformeerd en vertrouwen erop uw klacht hiermee te hebben afgehandeld. Heeft u nog andere vragen, dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Wij helpen u graag verder. Met vriendelijke groet, Sarah Kok Zalando Customer Care

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Op 18 februari 2013 is het bedrag overgeboekt. Een e-mail ter bevestiging is tevens op deze datum verzonden

All complaints of