Complaint: Terugbetaling

user-162668 on 21 February 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

op 30 januari een jurkje gekocht 10206016010626 deze is 3x afgescheven. Ik heb al 3 x gebeld en elke keer de belofte dat het geld binnen enkele werkdagen retour gezonden zou worden. Dit ook bevestigt gekregen via de mail. Vandaag wederom gebeld, en nu kreeg ik alleen maar tr horen dat het doorgestuurd zou worden naar de afdeling boekhouding.

met het kluitje in het riet gestuurd worden.

Desired solution:

direct terug betalen teveel afgeschreven geld

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw Van Loon,

In verband met een technische storing in ons boekhoudkundig systeem hebben terugbetalingen van verschillende klanten een vertraging opgelopen. Helaas zijn wij er hierdoor niet eerder in geslaagd uw betaling succesvol terug te storten op uw rekening. Wij betreuren deze situatie ten zeerste en bieden u hier onze oprechte excuses voor aan.

Onze boekhouding heeft zojuist bevestigd dat uw betalingen die teveel zijn overgemaakt (2x 64,95 euro) vandaag succesvol zijn teruggeboekt naar uw bankrekening. Dit bedrag zal in verband met de verwerkingstijd van onze bank naar verwachting begin volgende week weer zichtbaar zijn op uw rekeningafschrift.

Met vriendelijke groet,

Koen de Vries,
Zalando Customer Care

All complaints of