Complaint: terugbetaling onterecht gefactureerde kosten laat maanden op zich wachten

user-173220 on 12 April 2013 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

onterecht gefactureerde kosten teruggevraagd. niet gelukt. via geschillencommissie een schikkingsvoorstel aangeboden gekregen van simyo. akkoord gegaan en ben nu al 4 weken aan het wachten op terug betaling.
echt veel te lang!
tis half april en het gaat om kosten uit december!!
ik ben er spijt van aan het krijgen dat ik akkoord ging met het schikkingsvoorstel. had het beter voor kunnen laten komen bij de geschillencommissie.

Desired solution:

mijn geld heel snel terug op mijn giro.
rentevergoeding en excuses!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Simyo

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Simyo about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Simyo to pickup complaint

All complaints of