Complaint: Terugbetaling retourgestuurde schoenen

user-154869 on 21 January 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb eind vorig jaar één paar schoenen retourgezonden en één paar schoenen gehouden. Tot op heden heb ik het bedrag nog niet terugontvangen. In het begin ontving ik een mailtje dat ze een computerstoring hadden en dat het een paar dagen langer zou duren, maar nu wordt er helemaal niet meer gereageerd.

Desired solution:

Wanneer Zalando het bedrag terugstort op mijn rekening.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Inmiddels bijna 10 dagen verder. Op 18 januari zou het bedrag overgemaakt zijn (zie mail van Zalando). Maar nog altijd niets. Geachte mevrouw, U heeft eerder contact met ons gehad omtrent de terugbetaling van het aankoopbedrag van een geretourneerd artikel. Door een storing in ons boekhoudkundig syteem heeft er een vertraging plaatsgevonden. Het bedrag is op 18-01-2013 overgemaakt op de bij ons bekende rekeninggegevens. Afhankelijk van uw bank is dit bedrag binnen enkele dagen te zien op uw rekening. Nogmaals onze excuses en met vriendelijke groet, Ilse van der Meer Customer Care

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw De Jonge,

U heeft eerder contact met ons gehad omtrent de terugbetaling van het aankoopbedrag van een geretourneerd artikel. Door een storing in ons boekhoudkundig syteem heeft er een vertraging plaatsgevonden. Het bedrag is inmiddels overgemaakt op de bij ons bekende rekeninggegevens. Afhankelijk van uw bank is dit bedrag binnen enkele dagen te zien op uw rekening.

Met vriendelijke groet,

Ilse van der Meer
Customer Care

All complaints of