Complaint: Terugbetaling van laarzen

user-158738 on 06 February 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Zalando is snel met verzenden van de laarzen, maar bij retourzendingen duurt het behoorlijk lang voordat het geld wordt terug gestort. Op 24-01 bericht gehad dat mijn retourzending in goede orde was ontvangen, maar tot op heden nog geen cent van Zalando op mijn rekening. Bij klachtenmails gooien ze het op een fout in het boekhoudsysteem, dit betwijfel ik.

Desired solution:

Als het geld direct wordt terug gestort.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Message from Zalando

11 years ago - Geachte Davg, Zoals u in uw klacht heeft aangeven bent u geïnformeerd over de storing in ons boekhoudkundig systeem. Als gevolg van deze storing mislukken de terugstortingen van sommige betalingen. Wij betreuren dit ten zeerste en bieden u onze welgemeende excuses aan voor het ontstane ongemak. Hierbij kunnen wij bevestigen dat de betalingen van de geretourneerde bestellingen 10206015926917 en 10206015911113 op 12 februari 2013 aan u zijn teruggestort. Daar de betalingen op dit moment vanaf een Duitse bankrekening worden overgemaakt duurt de verwerking van de betaling bij de banken enkele werkdagen langer dan u normaliter gewend bent. Wij vertrouwen erop uw klacht hiermee te hebben opgelost. Met vriendelijke groet, Sarah Kok Zalando Customer Service

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Zalando posted

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De betalingen van de geretourneerde bestellingen 10206015926917 en 10206015911113zij op 12 februari 2013 teruggestort. Een bevestigende e-mail is vandaag verzonden

All complaints of