Complaint: Teveel betaald ad 2009 € bedrag na 6 mnd nog niet terug

user-10273 on 01 April 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Omschrijving klacht

Ik ben in Aug 2009 overgestapt naar de N.E.M. op basis van een verkeerde eindstand ben ik door Electrabel (oude leverancier)aangeslagen voor 2009 € die ik direct moest betalen direct contact opgenomen met de N.E.M. en de goede standen doorgegeven ze zouden alles regelen nu een halfjaar verder en drie aangetekende brieven en 10 telefoontjes ben ik veel geld kwijt en veel ergenis maar n og steeds geen cent gezien ik wacht nu alweer 7 weken op een beloofde brief maar helaas niets.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn geld terug en de gemaakt kosten,
Dit is de tweede keer dat ik dit meld want, van mijn eerste klacht heb ik geen bevestiging gekregen

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from

13 years ago - Op basis van bovenstaande klacht heeft het bedrijf 25 € beloofd i.v.m. gemaakte kosten van Porto en telefoon dit is beloofd door de Heer J.L.Capelle wij zijn inmiddels 5 maanden verder en ik heb drie keer gemeald en 4 keer een klacht ingediend bij de N.E.M. en bij de Heer Capelle maar ze geven geen enkele reactie(Schandelig.)

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij hebben u op de hoogte gebracht van ons standpunt. Helaas hebben wij u niet de gewenste oplossing kunnen bieden. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of