Complaint: Teveel betaalde bedrag na half jaar nog niet terug ontvangen,incorrecte facturen online,geen reactie klantenservice.

D1981 on 07 June 2013 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Hallo,

Ik vraag mij af waar de jaarrekening die ik heb liggen waarop ik 219,45 moest bijbetalen online is gebleven?
Daarnaast wil ik graag weten waarvoor ik administratiekosten betaald heb terwijl mijn abonnement toen al lang was beeindigd.
Waarom heb ik nooit de 82,40 van mijn jaarafrekening terug ontvangen.
Hoe kan een jaarcontract 13 maanden lopen waarvan de laatste maand ineens een termijnbedrag van 137 euro bedroeg.
Ik vind het dus zeer merkwaardig dat de 82,40 nooit aan mij is betaald,ik ineens 219,45 moest bijbetalen(wat ik nu online niet terug vind),ik helemaal geen reactie van de klantenservice krijg.
Ik zou dan ook graag een kopie van alle correspondentie krijgen.
Inclusief alle facturen/specificaties.

Mvg,

D

Mijn nota’s

Hier vindt u een overzicht van uw nota’s van de afgelopen 12 maanden.

Factuurnummer

Omschrijving

Factuurdatum

Vervaldatum

Factuurbedrag

Openstaand bedrag

Administratiekosten (was: Kosten) 08 januari 2013 17 januari 2013 € 40,00
Administratiekosten (was: Kosten) 08 januari 2013 17 januari 2013 € 40,00
25500090334 EindNota 06 december 2012 20 december 2012 € 41,69
26000087394 JaarNota 29 november 2012 13 december 2012 € -82,45
37500453008 VoorschotNota 11 oktober 2012 25 oktober 2012 € 35,00
36500424745 VoorschotNota 11 september 2012 25 september 2012 € 35,00
38000234424 VoorschotNota 11 augustus 2012 25 augustus 2012 € 45,00
38500197031 VoorschotNota 11 juli 2012 25 juli 2012 € 55,00
35500328061 VoorschotNota 12 juni 2012 26 juni 2012 € 80,00

Desired solution:

Exacte specificatie facturen/verbruik.
Terug ontvangen teveel betaalde bedrag.
Eindelijk een serieuze reactie van de klantenservice.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to NLE about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from NLE

11 years ago - Geachte heer/mevrouw, Onlangs heeft u een klacht ingediend over de afrekening van de energielevering. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten. De Nederlandse Energie Maatschappij hecht veel waarde aan de mening van onze klanten en wij stellen uw reactie dan ook erg op prijs. Uw klacht is in behandeling genomen en u zal op korte termijn bericht ontvangen over de vervolgstappen. Met vriendelijke groet, Team Klachtafhandeling Klantenservice NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

Message from NLE

11 years ago - Geachte heer/mevrouw, Op 3 juni 2013 hebben wij per e-mail gereageerd op uw klacht. Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld. Met vriendelijke groet, Team Klachtafhandeling Klantenservice NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Op 03-06-13 hebben wij per e-mail de klacht beantwoord. Ons antwoord is naar e-mailadres: dorotheajonker1981@yahoo.com verzonden zoals bekend in onze administratie. Als bijlage hebben wij de jaarnota en eindnota toegevoegd.

All complaints of