My complaint:
ongelooflijk
ik ben al weken bezig om het teveel betaalde premie terug te krijgen.
iedere week gebeld met het CVZ lange wachttijden, kost ontzettend veel geld, ze beloven terug te bellen maar doen dit niet en iedere keer als je belt beloven ze je terug te bellen en vragen om je telefoonnr, als je zegt dat ze mijn nr. al 3 keer gehad hebben maar niet terug bellen praten ze daar overheen. het ergste, nog steeds geen geld om gek van te worden. als je de premie te laat betaald dan wordt deze meteen verhoogd boete na boete maar als gewoon persoon moet je genoegen mee nemen met vage antwoorden en stellen de uitbetalingen steeds uit als je vraagt hoe dit komt hebben zij ook geen duidelijke antwoord. ik snap het niet meer. het wordt een principe zaak je voelt je in de maling genomen. kunnen mensen dan niet meer de waarheid spreken ik zou daar natuurlijk meer begrip voor hebben.
Desired solution:
het probleem uitleggen zodat ik weet waar ik aan toe ben, en natuurlijk zorgen dat het geld overgemaakt wordt en als dit niet lukt om de ene of andere rede gewoon zeggen waar aan het ligt.