Complaint: Teveel gebruikte MB berekend

user-136513 on 24 October 2012 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een paar maanden terug een internetabonnement bij mijn abonnement genomen. Bij de eerste factuur werd er al teveel in rekening gebracht. Ik had mijn mobiele data op mijn telefoon uitstaan en maakte gebruik van Wifi, toch werd er teveel MB berekend. Na heen en weer ge-maild te hebben werd er uiteindelijk een coulance formulier ingevuld. Nu (paar maanden later) krijg ik weer een hoge nota, precies hetzelfde verhaal. Het is onmogelijk dat ik teveel MB heb verbruikt. Buiten lees ik alleen een beetje het nieuws en whatsapp ik. Thuis maak ik gebruik van Wifi. Ik heb Simyo gebeld en gemaild, maar krijg alleen te horen dat ze niets kunnen doen. Over 3 dagen wordt de rekening doorgestuurd naar het incassobureau.

Desired solution:

Dat er een coulance formulier wordt ingediend en wat er teveel in rekening is gebracht word gecorrigeerd!

All complaints of