Complaint: Teveel gefactureerd

user-212007 on 13 November 2013 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Nu al een 5 keer voorgekomen dat ze teveel gefactureerd hebben, de keren dat er wat fout ging is dit gemeld via hun website.Ze hebben een aantal keer nog niet eens de moeite genomen om te reageren, als ze wel reageerden zouden ze het verreken met het eerst volgende factuur. Geen enkele keer hebben ze zich gehouden aan hun afspraak en nu weer met de factuur van november weer dubbel afgeschreven.

Desired solution:

Alle teveel betaalde facturen terug betalen.
En ontbinding van het contract
heb spijt dat ik ooit bij dit bedrijf een contract heb afgesloten

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Youfone.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

10 years ago - User added a review about the solution that Youfone.nl posted

Responded on 18 November 2013 at 06:50

Zo lang ze het niet hebben verrekkend is er wat mij betreft geen oplossing ze hebben 3x teveel afgeschreven en nog niet 1x terugbetaald nu ik hier mijn klacht heb neer gelegd reageren ze wel , maar wil eerst mijn geld terug

Comment by poster of the complaint

10 years ago - Het wordt steeds bonter ze schrijven dubbele kosten af heb ook nog 16 euro tegoed van te veel gerekende kosten nu het geld laten terug storneren ,direct een mail van Youfone met als er niet betaald wordt je wordt afgesloten en een incasso bureau ingeschakeld wordt

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij zullen de klant een inhoudelijke reactie sturen naar aanleiding van zijn ingestuurde ticket.

All complaints of