Complaint: Klantvriendelijkheid Texaco en de medewerker.

user-172889 on 11 April 2013 about Texaco in category Tankstations

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Sinds jaar en dag tank ik in Tilburg bij texaco aan de ringbaan west. De dichtstbijzijnde pomp in mijn buurt.
Nooit geen problemen. Vandaag portemonnaie vergeten, zat per ongeluk niet in mijn tas.
De attitude van u medewerker werd ineens nogal bits. De woorden op het formulier dreigend. Het moest ingevuld worden. Een tussenoplossing was niet mogelijk. Bijv de auto even laten staan of mijn autopapieren daar laten om even naar huis te gaan om geld te halen. U medewerker gaf aan dat ze het dan uit eigen zak moest betalen. Al met al een nare ervaring voor een vaste klant.
Kortom ik mag alles invullen En u medewerker (maud) zet haar naam niet op het papier. Terwijl dit wel op het papier wordt weergegeven.
Ik ben naar huis gegaan en meteen weer terug gekeerd met contant geld ? Waarom dat ineens contant moet? Maud was toen weer vriendelijk, maar het kwaad al geschied bij mij door de jonge respectloze dame.

Desired solution:

Excuses. En meer klantvriendelijkheid in het algemeen. Mensen kunnen zich vergissen en zijn dan niet meteen een lastige klant.
Nu tank ik niet meer bij mijn vaste stek.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Texaco about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Texaco to pickup complaint

All complaints of