Complaint: texaco tank station Haarlem

user-57276 on 04 August 2011 about Texaco in category Tankstations

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

IK ging gisteren tanken bij texaco Planetenweg Haarlem en de cassiere vertelde me dat ik de vorige keer ben weggereden zonder te betalen, ik vroeg om bewijs, kan het me nl. niet voorstellen, ik tank daar al 20 jr.
Dat had ze niet meer , het was al in behandeling genomen, maar ze herkende mijn auto en mijn krullen!!!
Ik vond dit bijzonder vernederend, er stond nl. een rijtje mensen achter me. Ze had niets hoeven zeggen als het toch al uit handen was toch. Ze was bijzonder onvriendelijk
Heb daar getankt om 19.45 uur.

Desired solution:

Natuurlijk als blijkt namens foto met tijdstip, dat ik "vergeten" ben te betalen, zal ik dat onmiddellijk doen.

Ik ga toch niet terug om daar te tanken als ik dat bewust gedaan heb.
En anders wil ik dat dat personeel berispt wordt

Message from

13 years ago - Geachte heer/mevrouw, Wij hebben uw klacht over onze locatie te Haarlem gelezen. Om uw klacht verder in behandeling te kunnen nemen verzoek ik u de gedetailleerde klacht met uw contactgegevens te mailen naar TexacoCustomerCare@d-eur.com. Zodra ik bovenstaande informatie ontvangen heb neem ik uw klacht verder in behandeling. Met vriendelijke groet, Texaco

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Texaco

All complaints of