Complaint: tickets voor musical wicked

user-70545 on 21 November 2011 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

via seetickets heb ik de korting gekregen 2 voor de prijs van 1. maar dit kon je alleen telefonisch regelen. (0900- 45cpm) na 10 minuten aan de tel gehangen 4,50 armer en nog steeds geen kaartjes. de volgende dag nog een paar keer geprobeerd helaas zonder resultaat.

week later een nieuwe brief met dezelfde actie maar nu kan het wel via de website. dus gelijk geregeld en betaald via ideaal. kreeg nog een mail dat ik gereserveerd had maar dat ik nog een mail moest krijgen voor bevestiging van betaling. dit was 14 november.

Vandaag een week later nog geen bevestiging gehad. gecheckt of me geld eraf was en dit was zo. dus even via de site gekeken wat ik nu moest doen want de kaartjes waren er ook nog steeds niet. daar stond dat je dit alleen kon regelen via (0900 45cpm) dus hop zit je weer voor 5 min aan de tel.

krijg je een niet al te vrolijke dame aan de tel. die verteld dat de kaartjes niet verstuurd zijn en dat het nu te laat is om te versturen. en dat je de kaartjes maar bij het theater moet ophalen. of ze daar klaarliggen moet je maar afwachten heb er weinig vertrouwen in.

een e-ticket was niet meer mogelijk vertelde ze omdat ik had aangegeven dat ik het per post wou (nu is het opeens mijn fout) ik vind het gewoon niet kunnen dat hun een fout maken dat ik dan voor 45 cpm aan de tel moet hangen om te vragen of ik aub me kaartjes kan ontvangen. alsof het theater al niet duur genoeg is.

Desired solution:

Een tegemoetkoming voor de gemaakte kosten
van het telefoneren.

en in de toekomst een andere regeling als zij een fout maken met het sturen van de kaartjes. want heb eerst al een mail gestuurd en hier werd niet eens op gereageerd.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Het spijt ons ten zeerste dat het aan de telefoon enige tijd heeft geduurd voordat uw reservering naar wens geplaatst was.
See Tickets streeft naar een spoedige en correcte afhandeling van alle inkomende gesprekken.
Desondanks kan het gebeuren dat in individuele gevallen een reservering meer tijd in beslag neemt dan gebruikelijk.

Op dit moment kunnen er kopiekaarten per mail worden verstuurd.

All complaints of