Complaint: tijdens boeking maakt arke fouten wij moeten ervoor betalen!

user-124358 on 29 August 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

25-08-2012 tijdens het boeken van een bedrijfs uitje een stedentrip naar rome, heb ik meerdere keren aangegeven dat ik niet 100% zeker weet dat alle namen van 8 collega’s goed zijn! toch hebben hun de boeking gemaakt maandag heb ik gelijk alle wijzigingen door gegeven, 5 in totaal!
was allemaal geen probleem hun regelen het! vervolgens maken hun steeds weer fouten halen een persoon geheel eruit uit gehaald en 1 persoon 2x gemeld, ga zo maar door!
vervolgens moeten WIJ VOOR IEDERE FOUT 50 BETALEN! ik zelf had klm gebeld en die zeggen dat het geen probleem is zolang er geen wijzingen in achternamen zijn geweest (die fout heeft arke zelf gemaakt tijdens wijzigingen)
werd ook niet bepaald vriendelijk geholpen bij arke!
uit eindelijk heb ik de boeking geannuleerd en bij D-reizen geboekt! waar het gelijk al 100% beter voelde!

bij het annuleren van de boeking werd de telefoon er ook gewoon opgegooid vind dit gewoon niet normaal gedrag!

Desired solution:

ik zou geen oplossing weten! dit geeft wel een nadelige sfeer nu tijdens het voorbereiden van het uitje! vind het allemaal erg jammer

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 3 september telefonisch contact opgenomen met de klant. Arke, afdeling Klantenservice

All complaints of