Complaint: Dhr A.v.Kempen

user-217987 on 17 December 2013 about PostNL in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Geachte LS,
ik krijg een kaart van PostNL of ik €1,80 portokosten wil betalen. Ik verzend nooit post die onvoldoende is gefrankeerd. Volgens u kan ik het poststuk waar het betrekking op heeft opzoeken op www.post.nl/betalen maar dat werkt niet en ik ben niet de eerste die deze klacht heeft. Ik betaal graag, maar weet ook graag waarvoor en als anderen niet voldoende frankeren is dat niet mijn probleem dus ik verzoek u mij te laten weten welk poststuk het betreft. Als de fout alsnog bij mij blijkt te liggen, wat ik betwijfel, ben ik graag bereidt aan uw betalingsverzoek te voldoen.
Met vriendelijke groet
A.v.Kempen
Wilgenstraat 2
4844SZ Terheijden

Desired solution:

Als de fout bij mij ligt betaal ik per direct, als de fout bij een ander ligt dan betaal ik niet.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to PostNL about your complaint

All complaints of