Complaint: Klacht PostNL: Brutale beheerder postagentschap in ‘Het Kompas’ in Bergen op Zoom

user-209312 on 15 December 2013 about PostNL in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Het gaat om de eigenaar van een boekhandel in winkelcentrum ‘Het Kompas’ in Bergen op Zoom met daarin een postagentschap van Post.nl. Een zeer onbeleefde, negatieve oude man die met haast elke handeling problemen heeft. Zeer ontevreden,onbeleefde en onbereidwillige instelling als het om diensten gaat. Maakt bv. ook voor postzegels zijn ‘eigen’ prijs, want het moet voor hem wel wat opbrengen.Pinnen liefst alleen grote bedragen, anders kost het hem geld. Onvoorstelbaar dat zo iemand voor Post.nl kan werken. Dit moet wel klanten kosten. Ben bij tal van andere postagentschappen geweest, altijd even vriendelijk en goed geholpen, maar dit kan echt niet.

Desired solution:

Dit postagentschap moet daar onmiddellijk weggehaald worden. Er zijn vast alternatieven in de buurt te vinden (supermarkt C1000 bv.). Het is schandalig hoe deze man met klanten omgaat. Zoiets kan alleen in Nederland, elders zou hij al geen klant meer over gehad hebben. Koopt Uzelf eens een postzegel bij hem of laat eens een pakketje verzenden. U weet niet wat U te horen krijgt!

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to PostNL about your complaint

All complaints of