Complaint: Post kwijt!

user-218080 on 18 December 2013 about PostNL in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Sinds een aantal jaar kan ik om de 4 maanden deze klacht bij PostNL neerleggen: Er mist belangrijke post (maar eigenlijk is alle geaddresseerde post belangrijk) en ik krijg ook vaak post voor andere straten met hetzelfde huisnummer in de bus gegooid. Postbezorger/sorteerder is waarschijnlijk zwaar dyslectisch, of er wordt gewoon niet nagedacht/gelezen wat er in het adres staat. Klacht indienen en het gaat tijdelijk goed omdat ze dan ‘extra aandacht’ vestigen op mijn adres. Fijn, maar zouden ze deze aandacht dan niet altijd moeten hebben bij het doen van hun werk? Ondertussen zal mijn post nooit meer aankomen 🙁 Post is ondertussen 2 weken onderweg.

Desired solution:

Wanneer de PostNL de post weer echt gaat bezorgen. Meerdere mensen in de wijk gesproken, hebben hetzelfde probleem. PostNL moet dit soort klachten serieus gaan nemen, en hun verantwoordelijkheid nemen. Verder mogen ze eens aan mij gaan uitleggen waar de post is gebleven die aan mij is gericht. Een fout maken kan, maar dit gebeurd al 3 jaar lang.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to PostNL about your complaint

All complaints of