Complaint: post.nl… te weinig porto geplakt …maar wel de klant extra laten betalen?

user-216993 on 12 December 2013 about PostNL in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik begrijp dat ik te weinig porto op een poststuk heb geplakt. De benodigde porto hiervoor blijkt €2,88 te zijn en ik heb maar €1,20 geplakt. Maar waarom moet ik nu nog eens extra €3,60 betalen? Dat is onterecht! Sorry voor het ongemak maar ik ga akkoord met een bijbetaling van €1,68.
Het betreft portincidentnummer: N01.131206.000232

Desired solution:

Ik ga akkoord met een bijbetaling van €1,68.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to PostNL about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by PostNL

Message from PostNL

10 years ago - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Wilt u met ons contact opnemen via Twitter @PostNL, Facebook.com/PostNL of kijk op onze website www.postnl.nl. Hier vindt u ook de overige contactgegevens van onze klantenservice.

All complaints of