Complaint: Toegang geweigerd

user-176283 on 01 May 2013 about PATHE in category Bioscopen & Theaters

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik ben met mijn unlimited card naar de sneak geweest vanavond, koninginnedag. Omdat deze film zó slecht was, ben ik uit de zaal weg gelopen om naar een andere film te gaan. Wordt me bij de kassa doodleuk gezegd dat ik met de puc geen kaartje kan krijgen binnen anderhalf uur tijd van de aankoop van het vorige kaartje!
Ik heb voorgesteld om me toch toe te laten, zonder kaartje. En uitgelegd dat ik graag naar de film wil en dat ik de sneak slecht vond. Een jonge meid legt me uit dat de voorwaarden nu eenmaal zo zijn en dat ze me niet toe laat! De voorwaarden zullen vast met een bepaalde reden zo zijn opgesteld. Maar dit schiet z’n doel volledig voorbij! Ik ben trouw lid sinds maart 2007, en zo ga je niet om met (vaste) klanten!

Desired solution:

Ik wens dat Pathé een passende oplossing zoekt

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind PATHE to pickup complaint

All complaints of