Complaint: toegang geweigerd.

user-180891 on 28 May 2013 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Toen ik gister avond (24-04-2013, 20.23 uur) de bus (182) naar huis wilde nemen (van halte “Ridderhof” naar “zoutmans traat”) werd mij de toegang geweigerd door de buschauffeur, omdat hij geen wisselgeld terug kon geven van mijn €20,- . Ik had niet kleiner en vervolgens heeft de chauffeur mij gesommeerd de bus te verlaten. Dit is m.i. niet gerechtvaardigd en druist in tegen de openbaar vervoer regelementen

Desired solution:

Een vergoeding voor de taxikosten die ik heb gemaakt (12,50) en een excuus van de betreffende chauffeur of Arriva lijkt mij redelijk.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Arriva

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Arriva to pickup complaint

All complaints of