Complaint: Toegangspasje

user-87384 on 24 February 2012 about Fit 4 Free in category Sportclub/-school

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb op 1 februari 2011 mijn opzeggingsbrief naar Fit4Free gestuurd. Helaas geen bevestiging op ontvangen. Op 3 maart 2011 zelf weer een mail gestuurd waar mijn bevestiging bleef, en ontving ruim 3 weken erna mijn bevestiging opzegging. Ik heb mijn pasje, zoals verzocht werd in de brief, ingeleverd bij vestiging Utrecht centrum. Ik heb daar een bewijs van gehad. Daarna ben ik verhuisd en heb ik er niet mee naar om gekeken. Ik had ook totaal niet verwacht dat er nog iets zou komen als nasleep. Nu kwam ik er net achter dat er al een heel jaar 2,95 euro wordt afgeschreven. Misschien ongelooflijk voor sommige mensen maar ik heb dat bedrag simpelweg nooit gemist!! Ik heb net gebeld met servicelijn van Fit4Free en gesproken met een dame en aan haar de situatie uitgelegd. Zij gaf aan dat ik het pasje kan afkopen voor 25 euro!! Ik vroeg haar nog of ik inmiddels die 25 euro niet betaald heb doordat ik een jaar lang 2,95 euro voor niets heb laten afschrijven. Ik heb het pasje niet meer en door onkunde van Fit4free (is mijn mening!) en een beetje van mijn kant (door niet op te letten dat het bedrag werd afgeschreven) moet ik nu nog eens naast de 12 x 2,95 euro = 35,40 euro die ik betaald heb, nu ook 25 euro bijbetalen.
Is er werkelijk niets mogelijk? Ze kunnen toch zien dat ik al een jaar lang opgezegd heb, en ik heb al een jaar geen gebruik gemaakt van mijn pasje (die ik niet meer heb!)

Desired solution:

Dat de betalingen stoppen. De betaling gebeurt door automatisch incasso. Storneren durf ik niet omdat ik wellicht straks een deurwaarder of nog meer extra kosten krijg toegeschoven.

All complaints of