My complaint:
Omschrijving klacht
22 december hebben wij onze zoon dit toestel + abonnement kado gedaan. Hij zit op kamers in Nijmegen en had zijn oplader vergeten, waardoor de batterij helemaal leeg was. Nadat hij het toestel weer opgeladen had, kreeg hij het toestel niet meer aan. Hij is naar de winkel gegaan op 19 januari (binnen 30 dagen).In de winkel werd hem verstaan gegeven dat hij geen nieuwe kreeg. Alleen binnen 14 dagen zou hij een nieuwe krijgen. Hij zou opgestuurd worden naar de reparateur en hij kreeg geen vervangend toestel omdat hij geen verzekering had afgesloten. Hij heeft een gratis internet abonnement gekregen bij zijn abonnement wat hij dus nu niet kan gebruiken. Bij het nalezen van de leveringsvoorwaarden vandag (22 januari) zie ik dat ze bij productie- c.q. fabrieksfouten een nieuw vergelijkend toestel moeten aanbieden. Toen mijn zoon naar de winkel ging met dit verhaal, werd hem ijskoud en volgens mijn zoon behoorlijk onbeschoft medegedeeld dat ze er nu niets aan konden doen. Uiteindelijk werd aangeboden het toestel terug te halen van de reparateur om te zien of er geen krasje op zat. Pas dan konden ze iets doen. Mijn zoon is er heilig van overtuigd dat er geen krasje opzit, maar wie zegt ons dat dit niet tijdens het transport, door de reparateur of de medewerkers van de winkel gebeurd, waardoor hij geen nieuw toestel krijgt? Zij hebben hem verkeerd voorgelicht. Volgens mij ligt de fout dus bij Belcompany. Zij hadden hem onmiddellijk een nieuw toestel moeten geven.
Gewenste oplossing
Met onmiddellijke ingang een nieuw toestel, zodat hij ook weer gewoon kan internetten.