My complaint:
Ik werd door Vodafone telefonisch benaderd voor verlenging van mijn contract, voor een periode van 2 jaar, met bijbehorend iPhone 6 en SIM-kaart. De iPhone 6 is naar mij opgestuurd maar door een fout (van Vodafone) in de adressering is deze weer retour gestuurd naar Vodafone. Dat was 16 mei. Het is nu 4 augustus, en na talloze telefoontjes naar hun service desk, e-mails via hun website, en bezoeken aan Vodafone winkels heb ik nog steeds geen telefoon. Elke keer krijg ik weer een ander excuus te horen waarom deze nog niet is geleverd: betreffende afdeling is dicht, retourmelding niet in het systeem, retourmelding wel in het systeem maar transporteur deugt niet, het systeem zelf werkt niet etc. etc. Herhaaldelijk wordt mij beloofd dat een her- of nalevering van de telefoon zal plaatsvinden maar de volgende keer dat ik bel staat er geen enkele her- of nalevering in hun systeem bij mijn order. Ze nemen me dus gewoon in de maling.
NB: er wordt wel al vanaf mei door Vodafone het nieuwe – hogere – abonnementsgeld van mijn rekening geïncasseerd, dus dat kunnen ze wel. Zich aan hun kant van het contract houden en mij de telefoon + SIM-kaart sturen, zoals overeengekomen, dat weigeren ze te doen. Want het moge duidelijk zijn dat het absoluut WEL mogelijk moet zijn om in 2,5 maand tijd een telefoon op te sturen….
(NB: ordernummer is 228072042)
Desired solution:
Wanneer per omgaande het toestel geleverd is en een tegemoetkoming in de abonnementskosten