My complaint:
KPN had de opdracht gegeven om een pakketje op te halen bij mij in de avond, tussen 18:00 en 21:00.
Heel de avond zitten wachten,maar niemand geweest.
Volgende morgen nog geen post te zien in mijn brievenbus, s’middags ligt er ineens een briefje dat ze de avond ervoor langs waren geweest in de avond ,maar dat ze het niet konden afhalen,omdat erzogenaamd niemand thuis was.
Nou jaa,..hoe schandalig dat ze dat flikken. Op het briefje stond dat ze deze avond weer zouden komen.
Nou ja,..ik dacht laat ik dat maar afwachten dan. Dus weer heel de avond gewacht, en wat denk je,… zijn ze weer niet geweest. Ik naar de brievenbus. Geen selektvrachtbriefje. Ik ben benieuwd of ik dat briefje de volgende dag weer ga vinden in mijn brievenbus, dat ze weer zogenaamd zijn langsgweest.
Hoe schofterig is dat zeg! 2 avonden voor niets zitten wachten. Schandalige praktijken waar ze mee bezig zijn daar bij Selektvracht!!
Gewenste oplossing
Dat ze zich aan hun afspraken houden.