Complaint: tot 2 maal toe geen pakket ontvangen

user-217859 on 17 December 2013 about PostNL in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Via chinese retailer tot 2 maal toe geen pakket ontvangen van postnl. 1e maal is het pakket nooit aangekomen en het 2e pakket is aan de deur geweest. Postbezorger heeft brief in de deur gedaan dat ik de volgende werkdag het pakketje op kon halen bij afhaalpunt. Aangekomen bij afhaalpunt geen pakketje tot een week later. trackcode ingevuld op site, blijkbaar is deze in het sorteercentrum terecht gekomen. Ondanks herhaaldelijk contact over mail, weigert men het pakketje te zoeken en een onderzoek te starten omdat men heeft afgesproken dat de verzender dit alleen kan doen.
Verzender is een chinees (groot) bedrijf dat met zijn taalbariere dit dus niet kan doen. Postnl medewerkers zeggen niks te kunnen doen.

Desired solution:

Postnl maakt zelf pakketje kwijt,
Postnl start onderzoek, ongeacht of leverancier hiervoor opdracht geeft, wegens aantoonlijk eigen aandeel in het kwijtraken van het pakketje

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to PostNL about your complaint

All complaints of