Complaint: Totaal geen reactie… waar blijven mijn tickets???????

user-35704 on 13 January 2011 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Kaarten besteld voor Hans Teeuwen, Spiksplinter voor 30-09-2011.

Direct het geld overgeboekt, nu een maand en vele mailtjes (zonder reactie!!) verder, en nog steeds NIETS.

Wat een bedrijf… zo ga je niet met klanten om.
Laatste keer dat we hier wat bestellen.

Gewenste oplossing

Zo snel mogelijk onze tickets ontvangen!!!!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geboekt op 15 december. Kaarten op 3 februari verstuurd, waren niet eerder gereed voor verzending. Voorstelling op 30 september.

All complaints of