Complaint: totaal plaatje over de Las Palmas reis in zijn geheel

user-148956 on 16 December 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Arke host-esses niet de hele dag te bereiken. Arke online informatie over apart-hotel Playa del Ingles niet helemaal juist. Die 1e keer dat wij bij een groepsbijeenkomst van arke hostesses aanwezig waren, beschikten zij niet over de nodige extra info over hoe en wat te doen op het eiland.Wij kwamen naderhand zelf na veel moeite/tijd en kilometers erachter wat er wel en niet te doen/koop was.De arke info van hen bestond uit hetzelfde als wat in het arke-boekje stond bschreven. Onze bij arke geboekte excursie van 3 personen naar Puerto de Mogan markt+boot (€ 94,50)liep aan het eind uit op een fiasco, in puerto de mogan stonden wij weer (na exact 2 uurtjes rondlopen)op de afgesproken tijd en plaats om met de bus naar een bananenplantage en daarna retour naar playa del ingles te gaan. Helaas waren de gids+ bus al vertrokken zonder ons en moesten wij extra kosten maken om met de lokale bus terug te gaan naar ons apart-hotel. Dus halve excursie gemist en € 12,45 armer door extra buskosten.

Desired solution:

Laat ze ("reisleiding") beter hun huiswerk doen, heb ik tenminste meer tijd om van mijn vacantie te genieten inplaats van alles zelf achteraan te hobbelen/uitzoeken.
Mijn extra buskosten (3 pers.€ 12,50) van de markt Mogan excursie terug naar playa del ingles, zou ik op z'n minst weer terug willen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from Arke

11 years ago - Geachte heer/mevrouw, Wanneer u een melding wilt maken over uw reis, dan dient dit volgens de ANVR-Reisvoorwaarden binnen 1 maand na afloop van uw reis schriftelijk te worden ingediend bij de reisorganisatie. Deze website, waar u uw melding hebt geplaatst, is geen onderdeel van Arke. Wanneer u een reactie van ons verwacht, dan vragen wij u ons webformulier in te vullen via de volgende link: https://www.formdesk.com/tuinederland/KS_Arke. Met vriendelijke groet, Webcareteam Klantenservice

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

All complaints of