Complaint: Traag internet

user-205636 on 14 October 2013 about Caiway Internet in category Internetproviders

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Sinds vorige week (10-10-2013) heb ik erg traag internet van Caiway, waarbij er soms zelfs helemaal geen internetverbinding is. Modem en router werken uitstekend, heb een prima internetsignaal maar de verbinding zelf is uiterst traag. Vooral ‘s middags is er een trage verbinding. Laatste paar jaar is het erg slecht gesteld met de betrouwbaarheid van de internetverbinding van Caiway, er is erg vaak sprake van een trage verbinding.

Desired solution:

Betrouwbaar en snel internet.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Caiway Internet

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Caiway Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Caiway Internet to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Caiway Internet

Message from Caiway Internet

10 years ago - We hebben klant per e-mail geinformeerd om een aantal testen uit te voeren. We wachten de reactie van de klant af. Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team

Message from Caiway Internet

10 years ago - We hebben klant gevraagd ons te informeren. We wachten de reactie af. Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Caiway Internet

Caiway Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben inmiddels terugkoppeling van de klant ontvangen dat de door hem beschreven situatie is opgelost.

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team

All complaints of