Complaint: Track&trace met Infocode werkt nog niet op internetsite

user-111381 on 26 June 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op de door de bezorger van Selektvracht achtergelaten briefjes staat alleen een Infocode en verwijzing naar www.selektvracht.nl/infocode.

Op deze site staat echter “vanaf juli kun je gebruik maken… nog even geduld”.

Er is geen andere manier om Track&trace of wijziging van bezorgmoment van je pakketje te doen zonder een Barcode. En deze staat dus NIET op het door de bezorger achtergelaten briefje… Daar staat alleen een Infocode op.

Ook claimt de bezorger dat deze op zaterdag een 1e bezorgpoging gedaan heeft. Ik ben hele dag thuis geweest en er is alleen door TNT een, ander, pakketje bezorgd. Er is verder niet aangebeld door Selektvracht….

Desired solution:

Als Infocode nog niet werkt dan moet je de wel werkende Barcode ook op je briefjes blijven vermelden.

Bezorger moet op briefjes vermelden op welk tijdstip er een mislukte bezorgpoging is gedaan.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen. Klant is verwezen naar de verzender voor het Track en Trace nummer.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden voor dat er met het nummer op de kib kaart nog niets gevonden kan worden.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of