Complaint: Trage behandeling van klacht over slechte service!!

user-217606 on 13 December 2013 about Specsavers in category Opticïens en brillen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In september 2013 ben ik samen met mijn moeder ( 81 ) naar de audicien ( in UTRECHT OVERVECHT!) geweest voor info. En zoals dat gaat, dan kom je vaak automatisch ‘in de molen’ om het zo maar te zeggen.
Echt advies was er niet, maar een bepaald gehoorapparaat werd nu eenmaal veel verkocht dus die dan maar proberen. Maar na herhaaldelijk bezoek was de batterijduur 5 á 6 dagen en dat was erg kort. Volgens de audicien was 7 tot 10 dagen normaal en toen wij zeiden dat het rond 6 dagen was, was het antwoord ” ja dat kan ook”. Dus echt professioneel antwoord is het niet. Maar na de proefperiode kwam men al gelijk met het afrondingsproces. terwijl in de papieren duidelijk vermeld staat dat er de mogelijkheid is om 2 soorten toestellen te proberen. Wij hebben erop gewezen en het antwoord was; “bij mij kan u alle kanten op!”( meer een antwoord van u bent wel lastig maar vooruit maar!) Er worden de zelfde soort besteld als die mijn moeder voorheen had. Deze waren er. Dus weer proberen. Wat blijkt er zat een soort ritselend geluid in. dus weer terug. er werden anderen besteld. en gelijk in de juiste kleur. maar toen deze er waren was het niet de juiste kleur. Weer opnieuw besteld…en weer terug. en ja hoor weer een andere kleur. Mijn moeder werd er erg moe van en ik trouwens ook. Dus ze zei ik neem dan die andere kleur maar. Toen was mijn vraag of er nu ten compensatie niet wat van de eigen bijdrage af kon ( of tegemoetkoming) want daar hebben wij inmiddels wel recht op dacht ik zo. Zijn antwoord was resoluut. DAT VIND IK NIET! Ja batterijen kon wel. ( maar dat hoort gewoon in het pakket!)Ik moet zeggen dat ik wel erg kwaad was inwendig! Maar goed mijn moeder wilde het graag afronden dus zijn met de apparaten weggegaan. inmiddels dus december. Ik zal de Audicien van Specsaver nooit adviseren. Persoonlijk zal ik nooit meer naar specsavers gaan.Nu kreeg ik een antwoord dat men het in behandeling wil nemen maar 5 tot 10 dagen kan duren. Blijkbaar heeft men niemand die iets kan behandelen of men krijgt zoveel klachten dat het bedrijf het niet aan kan.

Desired solution:

Snel antwoord over mijn eerdere klacht

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Specsavers about your complaint

All complaints of