Complaint: Trage en verkeerde levering

user-198433 on 14 September 2013 about Mister Auto Webshop in category Internetshops - Auto's en auto onderdelen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Beste mensen van mister-auto,

Ik heb een aantal klachten overjullie service, en ik hoop dat jullie deze serieus zullen nemen, in tegenstelling tot de persoon die ik via de klantenservice aan de telefoon kreeg. Deze klacht heb ik ook via jullie website ingediend, maar ik hoop op een snelle reactie, vandaar dat ik ook deze mogelijkheid aangrijp om mijn klacht kenbaar te maken.

Het gaat om de volgende bestelling MA-20130903-132729-1290090NL.

Het volgende is voorgevallen.
Op dinsdag 3 september heb ik een aantal producten bij u besteld. Er was haast bij, dus we kozen voor artikelen die volgens de webshop direct uit voorraad leverbaar waren (hoewel het niet onze eerste keus was) en betaalden 9,95 voor de express service. We kregen hiervan direct een bevestiging per mail. So far so good.
Na 4 werkdagen (maandag 8 sep) stond de status van de bestelling echter nog steeds op ‘klaar voor verzenden’.
Volgens de website hadden wij een bericht moeten krijgen als het verzenden langer dan 2 dagen zou duren. Dit is echter niet gebeurd, waardoor ik genoodzaakt was jullie klantenservice te bellen voor 80 cent per minuut, om er achter te komen hoe de vork in de steel zat. Degene die ik aan de telefoon had deed eerst net alsof ik me druk maakte om niks, maar gaf uiteindelijk toe dat dit niet de normale gang van zaken was en beloofde dat het pakket nog dezelfde dag verstuurd zou worden. Ook dit gebeurde echter niet, want de volgende dag was de status nog steeds ‘klaar voor verzenden. Op 10 september was de status dan eindelijk toch veranderd in ‘verzonden’, maar ook nu klopten er twee dingen niet: we hadden hierover geen sms of email ontvangen, en als verwachte aankomsttijd werd ‘vanaf 12-09’ aangegeven. maar dit is dan 24 uur na verzending, oftewel, waarom hadden we eigenlijk 9,95 betaald voor de 24-uurs service?
Uiteindelijk leek het nog een klein beetje goed te komen. We kregen een mail dat het paketje toch ‘al’ op 11-09 bezorgd zou worden. De UPC heeft zijn werk vervolgens uitstekend gedaan.
Maar helaas, te vroeg gejuichd. De inhoud van het paket klopt niet! Een onderdeel mist gewoon volledig ( de waterpomp, zie bestelling) waarvoor in de plaats wij een artikel kregen dat we niet besteld hebben (ref BOL-A1018)
Ook mist in de koppakkingsset, de koppakking, hoewel het artikelnummer op de verpakking vreemd genoeg wel overeen komt met wat we besteld hebben. De foto en informatie op de website laten duidelijk zien dat er in dit paket wel een koppakking hoort te zitten.

Ik hoop dat u begrijpt dat we zeer, zeer ontevreden zijn over jullie service, en ontettend balen van de gang van zaken. In plaats van de verwachte drie dagen, hebben we 8 dagen op de spullen moeten wachten, en nu hebben we ook nog de verkeerde spullen!

Desired solution:

We kunnen nu echt niet langer wachten met het repareren van de auto en zijn dus genoodzaakt de missende onderdelen (koppakking en waterpomp) elders te kopen en extra kosten te maken.
Ik stel voor dat u op zijn minst deze kosten, plus de onnodig gemaakte bezorgkosten voor een snelle service, aan ons vergoed.
Ik hoop spoedig van u te horen.
Met vriendelijke groeten,

F.C.T.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Mister Auto Webshop about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Mister Auto Webshop to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Mister Auto Webshop

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Mister Auto Webshop

Message from Mister Auto Webshop

11 years ago - Beste heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw reactie. Mede dankzij uw feedback worden wij in de gelegenheid gesteld onze website evenals onze service adequaat te verbeteren. Het bedrag van de waterpomp en de verzendkosten zijn reeds aan u terug gestort. Via uw account heeft u een uitleg ontvangen over het onderdeel BOL-D011062. Het spijt ons van uw ervaring. Met vriendelijke groet, Het Team Mister-Auto

All complaints of