My complaint:
In aug 09 ben ik overgestapt van RWE,naar de NEM,zij vroegen om de meterstanden door te geven,dat heb ik netjes gedaan via de telefoon,de stand die ik heb doorgegeven was 16,246 kWH.nu zeggen ze bij de NEM dat ze geen meterstand door hebben gekregen,en dat de netwerkbeheerder n schatting heeft gemaakt,en die was volgens hem 2114kWH wat onmogelijk is,doordat wij al 5 jr in de zelfde nieuwbouwwoning wonen,en daar de stand altijd op 0 begint.dus wij zouden volgens de netwerkbeheerder in 5 jr tijd maar 2114 kWH hebben verbruikt. nu 1 JAAR later hebben wij volgens de NEM
15,073 kWH in 1 jaar verbruikt.hoe is dit mogelijk,na diverse telefoontjes word er gezegd,dat er bij de netwerkbeheerder n fout is gemaakt,en dat het terug word gedraaid,maar of we wel even 2095,76 euro willen betalen,ik ben meteen naar het girokantoor gegaan,om de machtiging van de NEM te blokkeren,dit kun je voor 2jaar doen,en kunnen ze zeker niets afschrijven(DIT ZOU IEDEREEN MOETEN DOEN).dus nu dreigen ze met afsluiting,ben momenteel bezig met de rechtszaak. ik hoop dat wij een keer gaan winnen in plaats van DE NEDERLANDSE ENERGIE MAATSCHAPPIJ.
Gewenste oplossing
Dat er een nieuwe, goede jaarafrekening kan komen.