My complaint:
Heb voor 6000 euro reis naar kenia geboek,via088,dacht het hoofdkantoor aan de lijn te hebben maar wordt dan automatisch doogeschakeld naar reisbureau in roosendaal,ik woon in middenbeemster.
Pree met tickets, hoofdkantoor onbereikbaar,automatisch een reisbureau,steeds weer een ander eindhoven heeft toen 2 stoelen geregeld door naar kenia airlines te bellen wat andere vertikte,maarn moet je de stoelen a 25 euro st betalen,geen probleem maar kan niet omdat tui het nog niet geregeld had dus weg stoel.dan wil ik contact met tui zelf,dat is onmogelijk,bellen lukt niet mailen gaat niet,en in purmerend wordt je geholpen net tegenzin en krijg je te horen dat je daar niet geboekt hebt dus dat je blij mag zijn dat ze tijd voor je hebben en dat als je via internet boekt je geen back up hebt.
Daar wil ik dan met tui over praten,lukt ,kan niet
Ze vakantie voor ons 54 jarige huwelijksdag die valt tijdens de vlucht,is behoorlijk verpest door tui,zou op deze voor ons belangrijke dag toch naast elkaar willen zitten,en als er eindhoven iemand die moeite wel nam dan moet dit toch ook ergens anders kunnen zonder zo een rot opmerking.
Eens maar nooit meer met tui,en voor de duidelijkheid we vliegen al 20 jaar 1 tot 3x per jaar naar verre bestemmingen,afgelopen jaar naar amerika en India,dus we weten echt wel hoe het werkt,maar niet bij tui.
Desired solution:
Dat iemand van het hoofdkantoor ons voor de 27e januari belt,om dit te bespreken en niet weer iemand van een reisbureau ,ergens in nederland