Complaint: fantastic florida 16 dagen

rvdklooster on 27 June 2013 about Tui in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een reis gedaan via holland international. Een reis16 daagse rondreis door florida. Allereerst wil ik een klacht indienen over arkefly, de cabin crew loopt rond met
Een chagerijnig gezicht er kan geen lachje vanaf. Ik vloog op orlando om vervolgens door te vliegen naar miami waar mijn reis zou beginnen, we overnachten in een hotel genaamd howard johnson op collins av 8701, het hotel was een nachtmerrie de kamers zijn slecht en heel vies zelfs na de schoonmaak was het nog vies(ik betaal een hoop geld voor mijn vakantie dus verwacht ik dat het wel schoon is) na de overnachting vertrekken we per bus richting orlando om(he daar had ik een tussenlanding, waarom niet in orlando beginnen en eindigen??) De bus was heel krap zat niet lekker en weinig beenruimte( ik heb wel eens beter gehad). De rest van de hotels waren gewoon prima en de excursies ook. Maar ik had 3 dagen extra in miami in dat zelfde hotel, waar we trouwens ook ons ontbijt zelf moesten betalen.

Desired solution:

Een goede oplossing zou zijn om in miami een BETER hotel te zoeken die ook dichter bij de bewoonde wereld is, een dan ook wel schoon. Moet te vinden zijn want op key west hadden we een super de luxe hotel!! Ook een andere bus zou fijn zijn!!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Tui

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Tui

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Tui posted

rvdklooster

Responded on 01 August 2013 at 11:17

Ik ben zeer tevreden over de oplossing van tui.

Tui

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 24 juli een schriftelijke reactie verstuurd naar het reisbureau van de klant. Vriendelijke groet, Webcareteam TUI Nederland

All complaints of