Complaint: Tuinset geen levering

4Stroke on 13 May 2013 about Makro in category Groothandels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

op 14-4 een tuinset besteld, een tafel met 6 stoelen en een parasol. Na betaling hebben we het aflevermoment gekozen, echter werd alleen de tafel geleverd.
6 stoelen en een parasol zijn nog spoorloos. Bellen met het servicenummer levert niets op(behalve een hoge telefoonrekening), men stuurt interne mails maar daar hoor je vervolgens niets meer op. 10-05 nog steeds niets gehoord en of ontvangen.
Factuur nummer 520418 op datum van 14-04.
Een paar dagen later telefoon gehad van Makro, geen oplossing en hier de standaard reactie plaatsen;
De klacht is in behandeling genomen door het Customer Service Center.
De klant wordt spoedig geïnformeerd over de verdere afhandeling.
Makro Customer Service Center

Geen actie, geen levering en de klacht als opgelost markeren. Schandalig!

Desired solution:

Laat ik geheel aan Makro.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Makro about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Makro to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Makro

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Makro posted

Comment by poster of the complaint

11 years ago - De oplossing van Makro bleek te bestaan uit een telefoontje van het aftersales team van Makro. Meneer helaas hebben wij problemen met onze vervoerder, u heeft geluk dat u tenminste nog uw tuintafel heeft ontvangen. Veel andere klanten hebben nog helemaal niets ontvangen was het verhaal. Helaas kunnen wij verder niets voor u doen. Na dat telefoontje niets meer ontvangen en of gehoord van Makro. Wel het lef hebben om deze klacht als opgelost aan te duiden maar verder niets ondernemen en verschuilen achter een vervoerder! Kom op Makro lever de goederen EN de service die jullie klanten verdienen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Makro

Makro

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Deze klacht is in behandeling genomen door het Makro Customer Service Center.

All complaints of