My complaint:
Tussentijdse nota? Gisteren met een collega van u gesproken over de tussentijdsnota (????). Gaat over de periode 10-04-2011 – 03-06-2011. Zou een contract loze periode zijn (???). Ik ben in 2011 van het ene contract overgegaan naar het nieuwe want anders zou ik weggegaan zijn. Dat is ook bekend bij jullie. En hoe jullie zaken administratief regelen is voor mij onbelangrijk als het maar goed is. Ik heb keurig alle maandbedragen betaald en dan nu, per 15-03-2012, in één keer nog eens extra € 309,79, buiten het afgesproken maandbedrag van € 270,00 om. Dus totaal € 579,77. Dit slaat nergens op. Ik heb de verbruiksafrekening op 21-06-2011 betaald en daarin zat ook het nieuwe voorschotbedrag van mei 2011 inbegrepen. En die van juni is betaald op 23-06-2011. Daarna ook weer iedere maand keurig € 270,00 betaald. Dus hoe kunnen jullie en waar halen jullie het lef vandaan, om zelfs na telefonisch overleg waarin eigenlijk toch ook wel het één en ander werd toegegeven, want er wordt gezegd dat het straks weer wordt verrekend met de definitieve afrekening, om in totaal € 579,77 van mijn rekening te gaan afschrijven, is ronduit schandalig en raakt kant nog wal.
Desired solution:
Ik eis dan ook dat deze factuur voor een bedrag van € 309,77 direct gecrediteerd gaat worden.