Complaint: TV niet aangesloten

user-83381 on 03 February 2012 about Caiway Internet in category Internetproviders

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 1 februari start ons contract bij Caiway. Wij kwamen erachter dat internet, telefoon en televisie hetniet deden. Dus hebben wij de Helpdesk gebeld. We hebben een uur (!) in de wacht gestaand voordat iemand ons te woord kon staan. De medewerker wist ons te vertellen dat hij kon zien dat bij ons de kabels waren aangesloten. Hij wist niet wat hij verder kon doen en zou een monteur langs komen. Ik heb een halve dag vrij genomen aangezien de monteur tussen 1 en 5 komt. De monteur was er om 1 uur en al snel bleek in het kastje buiten dat ze “vergeten” waren ons aan te sluiten. Nadat de monteur het had aangesloten werkte inderdaad alles. Ik vind het belachelijk dat ik een halve dag vrij heb moeten nemen voor iets wat de fout is van Caiway en wat zij hadden kunnen oplossen waar ik niet bij had hoeven zijn.

Desired solution:

Excuus en vergoeding in de vorm van geld (ik kan mijn vrije dag niet terug kijgen)

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Caiway Internet

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Caiway Internet

Caiway Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klant per email een oplossing aangeboden,

Caiway Webcare Team
Christine

All complaints of