Complaint: Tweede keer al geen info briefje in de bus

user-145545 on 29 November 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Hier precies hetzelfde.
Selekt vracht is wat mij betreft onprofessioneel, super slordig; gewoon slecht. Toen ik gisteravond na 17:00u thuis kwam van werk en de post leeg had gehaald heb ik geen briefje van Selektvracht gevonden dat ze langs waren geweest, terwijl er eerder die dag online stond aangegeven dat er die dag zou worden aangeboden (wat op zich gewoon op tijd was). Diezelfde avond rond 21:00 nog eens online gecheckt voor de status, en toen een update in de trant van: “bewoner was niet thuis, volgende dag wordt er nog eens aangeboden”. Ik weer naar beneden, post checken: en zoals verwacht, geen briefje hoor. Nog eens tussen m’n post gekeken, alles los geschud en geen briefje.
Ronduit irritant en slordig. Met een eerdere bestelling die ook via Selekt vracht werd afgeleverd had ik precies hetzelfde! Op die info briefjes staat 1.) een tel.nummer. 2.)een info code waarmee je online kan inloggen om aan te geven wanneer je het afgeleverd zou willen hebben.
Op deze manier natuurlijk niet mogelijk! Super slecht. Zeker omdat het al de tweede keer is. Ik heb gisteravond dus een briefje op de portiekdeur geplakt met een notitie voor ze of ze aub een info briefje willen achterlaten, het bij de buren willen proberen af te leveren (want dat wordt volgens mij ook gewoon niet geprobeerd, er is nl. van de 5 buren altijd wel iemand thuis bij ons in het portiek), en anders na 17:30 nog eens willen proberen.
HOPEN dat het wat uithaalt.. ben heel benieuwd vanavond.

Desired solution:

Secuurder te werk gaan; ten alle tijden info briefjes achterlaten!! En op de website duidelijk tel.nummers van de depots per regio vermelden zodat men zelf kan (na)bellen voor de status.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze bezorger erop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of