Complaint: uitbetaling

user-83901 on 06 February 2012 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Begin januari heb ik een formulier met kopie van mijn paspoort ingestuurd teneinde het vrijgekomen spaarloon uit te laten betalen. Volgens mijn werkgever (gemeente Amsterdam, stadsdeel Oost) zou dit ongeveer 2 weken duren. Nu na 4 weken heb ik nog niets ontvangen. Graag zie ik het geld z.s.m. op mijn rekenin 4758953.

Desired solution:

Een snelle uitbetaling van het vrijgekomen spaarloon

Message from SNS Bank

12 years ago - Beste A.Jongbloed, Erg vervelend dat je spaarloon nog niet is uitbetaald. Op basis van je gegevens kunnen we echter geen rekening vinden. Als je het rekeningnummer van de spaarloonrekening naar webcare@sns.nl mailt, kijken we graag na waarom het spaarloonbedrag nog niet is uitgekeerd. Met vriendelijke groet, Mariella SNS Bank Webcare

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from SNS Bank

12 years ago - Beste A.Jongbloed, We hebben nog geen reactie ontvangen. Is het spaarloonbedrag inmiddels uitbetaald? Als we je nog ergens mee kunnen helpen, horen we dit graag. Met vriendelijke groet, Mariella SNS Bank Webcare

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that SNS Bank posted

SNS Bank

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Er is telefonisch contact geweest met klant. De klant krijgt deze week het spaarloon uitgekeerd.

All complaints of