Complaint: Uitblijven toezending polissen en premieberekeningen

user-39657 on 08 February 2011 about Nationaal Spaarfonds in category Verzekering

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In augustus 2010 heb ik mij via de site van Kruidvat.nl aangemeld voor een autoverzekering en woonhuispakket. Hierbij heb ik duidelijk aangegeven gebruik te willen maken van de opzeghulp voor het opzeggen van mijn aflopende bestaande vergelijkbare verzekeringen bij een andere maatschappij.
Probleem 1:
De bestaande polissen zijn helemaal niet door hen opgezegd, en voor de nieuwe ging men wel premie van mijn rekening afschrijven. Deze heb ik uiteraard teruggeboekt.

Met heel veel belkosten en moeizame gesprekken leek het uiteindelijk medio november 2010 voor de autoverzekering even goed te komen. Ik kreeg zowaar mijn 1e polisblad en een juiste afschrijving van mijn maandpremie. Eind december kreeg ik een schrijven dat Kruidvat voortaan onder het logo van Nationaal Spaarfonds verder zou gaan maar dat er NIETS zou wijzigen. WEL DUS!!!!!!
Probleem 2:
Begin januari 2011 ontving ik een een Polisblad met Nationaal Spaarfondslogo. Opzichzelf niet boeiend maar de premie was 100% hoger.
Zelf weer zeer lang aan de telefoon moeten wachten op contact en een SUPER onvriendelijke meid aan de telefoon gekregen die uiteindelijk aangaf dat er al diverse brieven naar mij zouden zijn verstuurd omdat de vorige verzekeraar zou hebben verzuimd de schadevrije jaren in ROY DATA te vermelden. Ik zou daar niet in voorkomen en daarom was mijn eigen opgave daarover niet te verifiëren.
Ik heb NOOIT enige bief ontvangen en zie ook niet in wat voor voordeel ik daarmee zou kunnen bereiken. Ik neem maar aan dat die brieven verstuurd zijn. Men heeft daarnaast ook nog eens mijn telefoonnummer. Ook had ik op 01-12-2010 per email mijn ongenoegen geuit (ook over woonpakket,dat hieronder nog gaat volgen!!!!!!!!!!!!) waar ik totaal geen reactie op heb gekregen.
Zelf direct naar mijn vorige verzekering gebeld en binnen 5 minuten waren de benodigde ROY DATA gegevens bij hen alsnog verzonden. Vervolgens wederom ruim 20 minuten in de wacht gezeten alvorens opnieuw telefonisch contact te krijgen om dit heugelijke feit te melden. Men gaf aan de gegevens de komende dagen in ROY DATA op te zoeken en mijn polis weer terug in orde te maken.
Probleem 3:
We leven nu op 08-02-2011 en ik heb nog steeds geen nieuwe autopolis. Wel heeft NS de hoge en onjuiste premie van mijn
rekening afgeschreven. Deze heb ik zojuist uiteraard weer teruggeboekt.
Probleem 4:
Vanaf mijn aanmelding bij Kruidvat.nl tot de dag van vandaag (08-02-2011) heb ik nog niet 1 polisblad en/of premieberekening van mijn woonpakket ontvangen.
In mijn diverse telefoongesprekken en emails heb ik dit telkens weer aangegeven. Ik heb al 3x het antwoord gekregen dat die zou worden opgestuurd. IK HEB NIETS ONTVANGEN en twijfel er zeer sterk aan of ik uberhaupt wel verzekerd ben. Ik zie verschillende polisnummers op mijn bankafschriften bij de afschrijvingen verschijnen en de bedragen zijn nooit gelijk. Ik wil minimaal kunnen nagaan OF ik wel een polis heb, en zoja of die juist is en wat de bijbehorende bedragen zijn. Ik zou wederom in dit geval niet kunnen verzinnen waarom ik zou liegen over het feit dat ik NIETS ontvang!!!!!! Ik wil gewoon verzekerd zijn en de bijbehorende premies voldoen!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gewenste oplossing

Het liefst zou ik NIETS meer met dit bedrijf te maken willen hebben gezien alle kosten en moeite ik al heb moeten maken in dit traject, maar ik schat zo in dat NS dit geen bal interesseert. 1 Ding weet ik absoluut zeker: Per de eerste mogelijkheid dus na 1 jaar ga ik absoluut weg bij deze chaos-organisatie!!!!
Mochten zij mij aan dit ene jaar vasthouden wil ik binnen 2 weken mijn polissen per aangetekende post thuiskrijgen. Ik geloof er namelijk helemaal niets van dat er zoveel post KWIJT zou raken, want ik heb verder nooit problemen.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Nationaal Spaarfonds

All complaints of