Complaint: uitgestelde leveringen en onbeschofte klachtafhandeling!

user-130753 on 02 October 2012 about Woonsquare in category Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Sinds kort ben ik samen gaan wonen met mijn vriend, leuk en aardig allemaal, meubeltjes kijken…iedereen kent dit wel!
krijg je krantjes binnen van woonsquare, leuke aanbiedingen voor starters….dus bestellen maar! komen in Bergen op Zoom aan, daar werden we heel leuk geholpen, dus daar absoluut geen klachten over. Maar dan…komt het moment dat je gaat bestellen. “mevrouw, meneer…de levering kan 6 tot 8 weken duren.” Was geen probleem, appartement moest nog opgeleverd worden dus mooi de tijd om alles te regelen. Om even duidelijk te zijn, hebben we de meubels 2 juli 2012 besteld. De eerste keer gebeld naar het kantoor in Rijen, kreeg ik te horen dat de houtleverancier een week later zou beginnen ivm vakantie, dus het kon een weekje later worden,maar niet langer. Oke, prima…wij weer aan de klus. Zo goed als klaar belden wij nog een keer (IN WEEK 38!! dus de verwachte leverweek volgens de factuur) krijgen we het smoesje te horen dat het hout nog niet binnen was….(hmmm tipje, misschien even je klanten op de hoogte stellen in plaats van afwachten totdat ze zelf gaan bellen…) Maargoed, “De laatste week van september zijn ze bij ons binnen, dus u kunt er van op aan dat ze de eerste week van oktober bij U worden geleverd!” nja goed, 2 weken vertraging…balen maar oke, kunnen we mee leven aangezien we vanaf 1 oktober vakantie hebben. NOG een keertje bellen, dus maandag gelijk in de laatste week van september. “nou als u vrijdag even terugbelt kunnen wij samen met u een afspraak maken wanneer de meubels bij u geleverd kunnen worden.” HELEMAAL TOP! (dachten wij dus)….mijn geduld was al ver op, vrijdag bellen….word ik al ongeinteresseerd te woord gestaan, dacht: oke als je het niet leuk vind om dit werk te doen moet je gewoon lekker stoppen. Ordernummer doorgegeven en ook aangegeven dat ik belde voor een afspraak om de meubels te leveren…ondertussen had ik alweer het voorgevoel dat er weer een smoesje aan zat te komen van een of andere vertraging…just like always hier! en ja hoor! “nou mevrouw, de meubels zijn nog niet binnen!” waarop ik antwoorde: “PARDON?? ALWEER NIET??”…natuurlijk enorm teleurgesteld en ook heel erg boos! wat een onzin dit. Hebben wij 3 weken vakantie, kan je lekker 3 weken op een tuinstoel zitten…en blijkbaar vinden zij dit heel normaal! dit is dus ook wat ik vroeg waarop ik het antwoord kreeg: Ja ik vind het heel jammer voor u mevrouw, maar het is niet anders!….DUSSSSS hou je in, hou je in…dacht ze volgens mij dat ze met een zwakzinnig persoon te maken had door 3 keer te vermelden dat ze vertraging hadden…uhm ja oke, maar WAARDOOR??? zou een stuk schelen in het verminderen van boze klanten, wij werken zelf bij McDonalds en ik kan je vertellen….een cursusje klachtafhandeling zou voor haar geen kwaad kunnen! dan ook nog eens even haar stem verheffen en er lekker laks over doen, dat ze hier zogenaamd verder niks aan kunnen doen en dus met andere woorden wij er alleen voor staan. Ik was helemaal over de rooie! dan zegt ze ook nog: “wij krijgen ook op het laatste moment te horen dat er een vertraging is”,(laatste moment? als ik vraag wanneer zij dat te horen kreeg en zij zegt dan:”ja dat weet ik niet, daar gaan mijn collega’s over”…dan wist je het dus al EERDER!!!) oke is het dan niet slim om je klanten eventjes op te bellen met dit bericht, waardoor wij MISSCHIEN nog het idee krijgen dat je ermee bezig bent? nee hoor, “wij bellen hier niet voor aangezien wij nog steeds binnen de 4 weken levertijd zitten!”…sorry mensen, maar dit was de eerste keer dat wij hier iets besteld hebben…en dan ook echt de LAATSTE keer! wat een onbeschoft gedrag en onbegrip van deze zogenaamde telefonistes! om het dan nog een tikkeltje erger te maken, je bent al geirriteerd omdat je een afspraak wilt maken, je al 2 keer af bent gescheept met een rotsmoesje over “toeleverancier’s” (als dit vaker voorkomt, wat ik wel heb gelezen, zoek dan andere toeleveranciers!)….laten ze je ook nog eens 20 minuten lang naar een muziekje luisteren voordat je eindelijk iemand aan de telefoon krijgt! en dan wat voor iemand…Ondertussen zijn we dus bijna bij de laatste week van de “levertijd” aangekomen en zou ik “volgende week” worden gebeld. nja kan je nu al vertellen dat IK weer kan bellen en WEER een verhaaltje te horen krijg dat er weer eens iets fout is gegaan…nadat ik deze ENORM ONBESCHOFTE medewerkster aan de telefoon had gehad heb ik gelijk het filiaal in bergen op zoom gebeld. Hier heb ik het verhaal uitgelegd, naam genoemd van deze medewerkster en zeer duidelijk laten weten dat waar zij mee bezig is gewoon niet kan! daar was deze meneer het helemaal mee eens! hij legde, in tegenstelling tot haar WEL uit waardoor het kwam dat de meubels te laat waren. de meubels zouden uit het buitenland komen, en met een boot worden vervoerd, zo af en toe word er een boot uitgepikt die ze controleren. Heel de boot leeg, controleren, en weer verder. Dan baal je nog steeds, maar is het wel duidelijk waarom het elke keer vertraging heeft. Deze man gaf mij overduidelijk gelijk over de manier waarop ik werd behandelt toen ik zei dat het kantoor ONS moest bellen als er iets vertraagd of is gebeurd ipv andersom. Het is toch bezopen dat wij hun werk moeten doen?? nee, eerste en laatste keer. Voor de mensen die eventueel willen kijken voor leuk geprijsde meubeltjes..doe dat dan niet bij woonsquare en kijk lekker verder! nog nooit zulke slechte service en klantvriendelijkheid ervaren!

Desired solution:

Ik zou bijna zeggen \\\"eisen\\\", maar zal niet gaan. Ik verwacht mijn meubels nu de zogenaamde laatste week!! nog een keer vertraging ga ik absoluut NIET accepteren! als dit wel het geval is, wil ik mijn geld terug en ga ik over tot ingebrekenstelling van Woonsquare. Wat deze mensen doen KAN je gewoon niet maken! Ook zou ik graag willen weten wat er met deze medewerkster word gedaan, zal hier geen namen noemen maar er mag contact met mij worden opgenomen om dit alsnog te doen!
moet mijn mening geven hieronder, helaas kan je dit niet overslaan waardoor je ze jammer genoeg zoiezo een ster moet geven!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Woonsquare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Woonsquare

All complaints of