Complaint: Uitreiking prijs

user-44093 on 20 March 2011 about Algemeen in category Loterijen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Afgelopen voetbalseizoen (2009-2010) deed ik mee aan het betaalde voetbalspel FCupdatemanager. Kosten hiervoor waren 5 euro per team, ik deed met één team mee.

Ik werd uiteindelijk 9e in de uiteindelijke stand. De prijs die ik hiervoor zou krijgen zou een voetbalshirt van een club naar keuze in de eredivisie zijn. Die zou binnen een paar weken worden opgestuurd.

Ze meldden echter redelijk snel dat het niet zou lukken om binnen zo’n korte tijd het shirt op te sturen. Ter compensatie hebben ze twee kaarten van voor “Voetbalfans van Oranje” (of iets dergelijks) gestuurd. Dat was een ‘feest’ en live voetbal kijken in de Kuip van een poulewedstrijd van het Nederlands elftal tijdens het WK2010. Ik kreeg die twee kaartjes 3 of 4 dagen van te voren en had ondertussen dus al lang andere plannen, dus helaas heb ik niet kunnen gaan.

Maar ondertussen heb ik al een mailtje of 8 gestuurd naar FCUpdatemanager. Ik heb de meeste (ongeveer 6) gestuurd direct naar FCUpdatemanager. Twee heb ik er gestuurd naar FCUpdate.nl. Maar nooit een reactie meer gehad nadat ik de 2 kaartjes heb thuis ontvangen.

Het is ondertussen 10 of 11 maanden later en ben het echt wel beu om constant weer mailtjes te moeten versturen, wetende dat je toch geen antwoord krijgt. Ik heb gewoon recht op de prijs! Ik vind het echt raar, want verder ben ik hartstikke tevreden over FCupdate.nl, maar dit laat alle wensen te over. Misschien dat deze publieke aandacht men triggert om eens actie te gaan ondernemen. Tevens ben ik benieuwd of er anderen zijn die dezelfde problemen hebben met betrekking tot FCUpdatemanager.nl.

Nog ter info: FCUpdatemanager.nl is afgelopen jaar (juli/augustus 2010) omgezet naar Voetbalmanager.com.

Gewenste oplossing

Alsnog het voetbalshirt naar keuze.

En ik zou graag een reden willen horen waarom ik nooit reacties heb gekregen op mijn mailtjes. Mijn inziens ben ik altijd beschaafd gebleven (zoals hierboven) en heb ik keurig om een oplossing gevraagd.

All complaints of