Complaint: Uitval Cisco 8584DVB

user-218022 on 12 December 2013 about Ziggo in category Internetproviders

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Sinds de levering door Ziggo als onderdeel van een Alles-in-1 pakket heeft deze decoder de volgende problemen:
– geluid is niet via de afstandsbediening te regelen
– teletekst wil niet beeld over beeld (geen ondertiteling mogelijk)
– voortdurend uitval tijdens bedrijf (van enkele seconden tot minuten). Hierover is meerdere malen met Ziggo Klantenservice contact geweest, waarbij steeds een harde reset, opnieuw resetten van de fabrieksinstellingen of vanop afstand door de medewerker resetten is uitgevoerd, maar nooit met een positief resultaat. Deze klact blijft optreden.

Desired solution:

Gezien de vele reacties op fora, bij de consumentenbond en bij Ziggo zelf is wel duidelijk dat deze Cisco HD-recorder niet te repareren valt door de in de basis erbarmelijke kwaliteit. Vervangen of schadeloos stellen is de enige optie, waarbij ik me tevens beroep op het non-conformiteitsbeginsel, wat een verkoper verplicht een product te leveren wat aan de verwachtingen voldoet. Storingen vanaf dag 1 en niet werkende oplossingen aanbieden terwijl intern bekend is dat het product niet functioneert voldoet niet aan de verwachtingen.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Ziggo

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Ziggo to pickup complaint

All complaints of