Complaint: vacantie afbreken

user-125656 on 04 September 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Zat op vacantie miraflorperk suites las palmas
Belde vrijdag 31-8-1202 of der een vlucht eerder was wegens een bericht dat mijn moeder opsterven was maar ze konden niks meer voor mij doen moest de reis verzekering maar bellen
later hooerde ik dat er wel plaatsen waren geweest.Ben teruggevlogen op de vlucht air berlin 2227.
Het Arke kantoor had volgens mij gewoon geen zin om wat tedoen voor klanten het was het kantoor op las palmas.

Desired solution:

Heb geen oplossing nodig heb zelf alles al geregeld en hulde voor eurocros

Message from Arke

12 years ago - Geachte heer/mevrouw, Wanneer u een melding wilt maken over uw reis, dan dient dit volgens de ANVR-Reisvoorwaarden binnen 1 maand na afloop van uw reis schriftelijk te worden ingediend bij de reisorganisatie. Deze website, waar u uw melding hebt geplaatst, is geen onderdeel van Arke. Wanneer u een reactie van ons verwacht, vragen wij u ons rechtstreeks te benaderen. Onze adresgegevens vindt u op onze website www.arke.nl onder Service - Veelgestelde vragen - Over ons - Klantenservice. Wanneer u uw reis via een reisbureau geboekt hebt, verzoeken wij u contact op te nemen met uw reisbureau voor de afhandeling van uw melding. Met vriendelijke groet, Webcareteam Klantenservice

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 19 september een schriftelijke reactie verstuurd naar de klant. Arke, afdeling Klantenservice

All complaints of