Complaint: vakantie

user-180676 on 27 May 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Bij het boeken van een vakantie op 05-01-2013 naar het eiland Kos en plaats Kosstad, de d.d. 19-05-2013 tot 28-05-2013, in het hotel Gaia Garden all inn hebben wij DIT hotel uitgezocht om de faciliteiten die onderandere zijn, VERLICHTE TENNISBAAN zodat wij in de avonduren konden tennissen en, omdat er een FITTNES mogelijkheid was waar wij gebruik van wilden maken.
Tot onze vebazing krijgen wij een telefoontje op 17-05-2013 dat het bestelde hotel was overboekt en men bij Arke gaat kijken voor een andere mogelijkheid, dit werd toen hotel APOLLON ook all in en met een tennissbaan alleen kon men ons niet vertellen of deze verlichting had, wij moesten bij 13 graden en regen in Nederland snel beslissen en akkoord gaan of gratis annuleren, dit is mensen tegen een muur zetten, uiteraard na vernomen te hebben van Arke dat dit een evenredig hotel was, zijn wij onder protest accoord gegaan.
Bij aankomst in het hotel Apollon bleek echter dat er geen FITTNES aanwezig is en wel een tennisbaan die van beton is maar er was geen velichting en de gaten zaten in de baan (we hebben hier foto’s van gemaakt) wij zijn redelijke gevorderde tennissers maar hier kon je echt niet op spelen.
Het betreft hier de reis met reserveringscode BFKDM3.
Wij hebben door de reisleider Jeffreij Sluijs een reclamatieformulier laten invullen vooral omdat wij niet gekregen hadden wat wij geboekt hadden en zodoende benadeeld zijn met deze vakantie!
Van het reclamatieformulier is een copie in ons bezit.
Overigens heeft men van Arke ons een korting aangeboden op 18-05-2013 na mijn ongenoegen uitgesproken te hebben, van €25.00 p.p. deze hebben wij op dat moment geaccepteerd niet wetend wat ons te wachten stond, dit staat in geen verhouding tot de teleurstelling van deze vakantie.

Desired solution:

een financiele, of een nieuwe reis eind Augustus voor 8 dagen, maar dan naar een hotel van eigen keuze. Alleen logies zijn wij tevreden mee!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Arke to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Arke posted

Responded on 23 July 2013 at 17:14

Géén oplossing, als je voor het blok gezet wordt is het pech! Word je afgescheept met € 50.00 en verder niet zeuren, die €50.00 heb je tenslotten onder tijdsdruk aanvaard maar zegt Arke u had ook kunnen annuleren! Ach ja blijkbaar is deze organisatie te groot om voor hun clientèle wat te willen betekenen!

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 18 juli 2013 een schriftelijke reactie gegeven aan de klant. Met vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of