My complaint:
wij hebben op 9/4/2013 een vakantie geboekt bij Arke, naar Hurgarda. nu hebben wij op 1 augustus een telefoontje van arke gehad dat onze vlucht op 12/09/2013 niet door gaat en verplaatst is naar 10/09/2013, nu kregen wij de keuze om dat de accepteren of onze vakantie zou geannuleerd worden. op het moment dat ik gebeld werd kon ik niks dus heb ik gezegd dat ik maandag 5/08/2013 terug zou komen op het reisbureau om hier over te praten. nu ben ik terug geweest naar het reisbureau en eigenlijk werden we een beetje afgescheept met je wij kunnen er niks aan doen en jullie hebben de keuze of 10/09/2013 te gaan of ander gewoon NIET.. we hebben nog om andere opties gevraagt maar niets vergelijks met wat wij nu geboekt hebben.. dus hebben wij de keuze gemaakt om gelijk ons geld terug te krijgen omdat wij dit geen oplossing vinden en ons geld niet zo bij arke laten staan.. maar hierbij is ons probleem niet opgelost.. wij kunnen nu geen vergelijkbare reis krijgen en over 5 weken zouden wij al op vakantie gaan. om nu nog een nieuwe vakantie in de zelfde prijsklasse te vinden is bijna niet te doen.
Desired solution:
een compensatie voor een nieuwe reis die aan onze eisen voldoen. eventueel een duurdere reis met korting. of een reischeque