Complaint: vakantie 2 dagen verplaatst

user-192375 on 05 August 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

wij hebben op 9/4/2013 een vakantie geboekt bij Arke, naar Hurgarda. nu hebben wij op 1 augustus een telefoontje van arke gehad dat onze vlucht op 12/09/2013 niet door gaat en verplaatst is naar 10/09/2013, nu kregen wij de keuze om dat de accepteren of onze vakantie zou geannuleerd worden. op het moment dat ik gebeld werd kon ik niks dus heb ik gezegd dat ik maandag 5/08/2013 terug zou komen op het reisbureau om hier over te praten. nu ben ik terug geweest naar het reisbureau en eigenlijk werden we een beetje afgescheept met je wij kunnen er niks aan doen en jullie hebben de keuze of 10/09/2013 te gaan of ander gewoon NIET.. we hebben nog om andere opties gevraagt maar niets vergelijks met wat wij nu geboekt hebben.. dus hebben wij de keuze gemaakt om gelijk ons geld terug te krijgen omdat wij dit geen oplossing vinden en ons geld niet zo bij arke laten staan.. maar hierbij is ons probleem niet opgelost.. wij kunnen nu geen vergelijkbare reis krijgen en over 5 weken zouden wij al op vakantie gaan. om nu nog een nieuwe vakantie in de zelfde prijsklasse te vinden is bijna niet te doen.

Desired solution:

een compensatie voor een nieuwe reis die aan onze eisen voldoen. eventueel een duurdere reis met korting. of een reischeque

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Arke posted

Responded on 15 August 2013 at 15:24

nou... ik heb op 14 augustus 2013, Helemaal geen reactie van arke gehad, DUS MIJN KLACHT IS NIET!!!! OPGELOST zoals arke zegt...

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 14 augustus 2013 een schriftelijke reactie gestuurd aan de klant. Met vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of