Complaint: Vakantie accomodatie voldoet niet aan de omschrijving van Arke

user-108675 on 12 June 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik en mijn vriendin zijn d.d 27 mei 2012 twee weken op vakantie geweest naar de Dominicaanse Republiek. Plaats Sosua resort Casa Marina Reef/Beach. Echter werd ons verteld dat dit resort perfect was. De kamers zouden gerenoveerd zijn en vrij groot zijn. Het eten zou er geweldig zijn. En op elke avond zou er een ander entertainment programma zijn.
Echter bij aankomst viel het al direct op dat het rustig was in het resort zo’n honderd mensen door de weeks, en in het weekend zo’n 300 extra lokale bewoners waar je je dood aan ergert schreeuwen tot 3 uur nachts, spugen, zwemmen met kleding aan in zwembad, lastig vallen met sieraden die je moet kopen. Ga zo maar door. Er waren 2 restaurants van de 4 gesloten. drie van de vier barretjes die er waren sloten al om 18:00 ‘s avonds (waren eigenlijk open tot 23:00). Waren geen theater voorstellingen,terwijl er verteld werd dat dat elke dag er zou wezen. Het eten van het Buffet was een ramp elke dag het zelfde geen afwisseling. Je eet er in de buitenlucht en het restaurant en het eten zit vol met vliegen. Zat zelfs een tor op me gebak en een rups in de salade!!! Stelt lekker veel voor die HACCP oorkonde bij de receptie!!!. De slaapkamers zijn vies, schimmel op het douchegordijn en slaapkamergordijnen. Lampenkap zit onder de vlekken. De slaapkamer werd niet goed schoon gemaakt. Vieze muren met gele vlekken, Veel ongedierte binnen. En deze slaapkamers zouden nog wel gerenoveerd zijn verleden jaar. Tot twee keer nieuwe kamer aan gevraagd en door gegeven aan de hostess Babbete G. En tevergeefs kregen wij elke keer weer een soort zelfde kamer. Heb gelukkig de kamers op de foto genomen en komen niet overeen met wat Arke beweerd het is totaal geen 3,5 ster accommodatie, maar een twee sterren accomodatie. Zijn gewoon voorgelogen.
Werd niet veel aangedaan. Had liever wat meer betaald en dan in een echt 3,5 ster accommodatie gezeten. Als je hier heen gaat moet je geld toe krijgen. Op de terug weg hadden we ook nog eens 4 uur vertraging. Asociale behandeling wanneer je het land verlaat door de Duane van de Dominicaanse Republiek. Het enige goede was het klimaat.

Desired solution:

De ster kwalificatie aanpassen van 3,5 ster naar een 2 ster.
Dat Arke er bij verteld dat als het rustig is op het Resort er niet veel te doen is en er in het weekend veel lokale bewoners komen en dat die niet erg netjes en asociaal zijn.
En wij willen een compensatie voor deze misleiding van Arke.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 14 juni 2012 telefonisch contact opgenomen met de klant. Arke, afdeling Klantenservice

All complaints of