Complaint: Vakantie Lido di Jesolo – Benelux

user-130248 on 27 September 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vakantie geboekt naar app. Benelux in Lido di Jesolo. Bij aankomst zijn we de bus uitgelaten en moesten we maar een straatje inlopen en daar zat ons app. De naam stond alleen op de deurmat en werd door iedereen voorbij gelopen (uiteindelijk toch gevonden). Bij binnenkomst app. stonk het er verschrikkelijk!! Aangegeven bij toeristenbureau waar we ons moesten inchecken. Hier moesten we eerst €200,- borg betalen, waar niets over is gezegd. Er stond niet eens voor €200,- in het app. wat ook geen 3 sterren waard was. Er is uiteindelijk niemand geweest om iets aan de lucht te doen. Later in de week vonden wij in de douche nog een smerige string van de vorige huurders. Wat voor ons een teken was dat er duidelijk niet goed schoongemaakt was. Kastjes durfden we niet open te trekken omdat we bang waren dat deurtjes eruit zouden vallen. Al met al was en appartement een teleurstelling: niet schoon, stank en krakkemikkig, jammer!

Boekingsnummer: 2690214941

Desired solution:

Een deel restitutie of verrekening met een evt. volgende vakantie lijkt ons redelijk.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Arke posted

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 2 oktober een schriftelijke reactie verstuurd naar de klant. Arke, afdeling Klantenservice

All complaints of