Complaint: vakantie Palma bay Mallorca

user-121182 on 13 August 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Een vreselijke vakantie. Bij aankomst, s nachts om 2.00 uur kwamen wij bij de receptie aan tegelijkertijd met 2 meisjes, zij hoorde direct dat het hotel overboekt was en werden met een taxi naar een ander hotel gebracht, ons deelde hij zeer onvriendelijk mee dat er nog één kamer was. Op onze kamer aangekomen schrokken wij ontzettend, het was er vies, het stonk naar urine en ons uitzicht was een vuilnisbelt. Van een balkon was geen spraken, er kon hooguit één stoel neergezet worden. Direct terug naar de receptie, waar wij weer onvriendelijk werden behandeld. Uiteindelijk zouden wij de volgende dag om 9.00 uur een nieuwe kamer krijgen. Daar stonden we dan weer de volgende dag, we konden pas om 14.00 uur een kamer krijgen maar moesten wel eerst 60 euro betalen voor airco. Wat een service! we konden dus niet meer naar een kamer tot 14.00 uur en liepen dus nog steeds met onze bagage. S middags gelukkig naar de nieuwe kamer, zag er beter uit, had een balkon maar ook hier was het niet schoon. De airco deed niks! drie keer naar de receptie geweest en uitgelegd dat de balkondeur niet goed sloot en dat daardoor de airco niet werkte, helaas het werd niet opgelost. Uiteindelijk Patrick nog gesproken, de enige man in het hotel die Nederlands spreekt, hij vond het heel spijtig, zou met de directie praten maar was vreselijk druk omdat er zoveel klachten waren en 45 overboekingen! Onze laatste dag wilde wij nog graag even douchen omdat wij pas s avonds om 21.30 uur opgehaald zouden worden, volgens de onbeschofte receptiemedewerkers was dit niet mogelijk alle kamers zaten vol. Weer op zoek naar Patrick. Natuurlijk kon dit hij regelde een kamer voor s avonds om 18.00 uur. Wij konden douchen en zouden handdoeken aanwezig zijn. Wat wij daar aantroffen was werkelijk te smerig voor woorden, een badkuip vol met haren, allerlei handdoeken op de grond, lakens van de bedden af op de grond, schandalig, dus niet gedoucht. Verder zat het hotel vol met jongeren die veel overlast bezorgden, hoezo een familiehotel? hadden jullie ons niet moeten waarschuwen tijdens de boeking dat dit hotel niet geschikt was voor families. All inclusive, ik heb nog nooit zo slecht gegeten, het eten was lauw, smakeloos, geen variatie en erger nog soms zelfs verrot, wij hebben tijdens de bbq zure maiskolven gekregen, echt heel vies. Toen ik naar de mevrouw achter de bbq ging om dit te melden gooide zij ze weg maar ja hoeveel mensen hadden dit toen al niet gegeten. Uiteindelijk raakten wij aan de diarree en kregen last van wormpjes. Dus geen gebruik meer gemaakt van het eten en buitenshuis gaan eten. Ook het in de rij moeten staan, vooral s avonds, voor het drinken was buitengewoon onvriendelijk, ook hier weer ontzettend onvriendelijk personeel. De animatie, wat een ongelofelijk amateuristisch gedoe, 3 x in de week bingo en de rest kinderdisco, veel te weinig stoelen op het terras en totaal niet leuk als je kinderen bij je hebt van 14 en 17 jaar. De laatste dag in ons hotel kwam er een jongen bij de receptie binnen huilend en schreeuwend van de pijn, hij was beroofd en toen hij de dader achterna wilde gaan is hij ergens ingestapt. De jongen schreeuwde om een politie en ambulance. Zijn voet zat onder het bloed en er stak een bot uit. Ongelofelijk de receptiemedewerker kwam niet eens achter de balie vandaan en belde in eerste instantie ook geen politie. De jongen lag op de grond te huilen van de pijn, helemaal bezweet gelukkig sprak hij Nederlands. Wij zijn bij hem gebleven wachtend op politie/ambulance. Na een kwartier weer naar de receptie gegaan omdat er geen hulpdiensten kwamen, pas toen werd er gebeld. Werkelijk schandalig! Voor ons vertrek nog met patrick gesproken over de situatie in het hotel, wij wilde ons geld van de niet gebruikte airco terug. Hij begreep het maar liet ons een blocnote zien met alle klachten die hij die dag had gehad en probeerde op te lossen. Wij hebben in dit hotel ook zoveel verschillende klachten gehoord. Ik begrijp werkelijk niet dat Arke dit soort reizen wil verkopen! Ik wil nog wel even melden dat wij 4 jaar geleden ook naar Palma Bay zijn geweest en toen hebben wij het prima naar ons zin gehad, vandaar deze boeking. Het hotel is compleet verwaarloosd, bestaat alleen nog uit veel groepen met jongeren en de kwaliteit van het eten is echt vreselijk!

Desired solution:

Ik wil in ieder geval mijn 60 euro terug van de airco die het niet deed. Tevens wil ik een compensatie voor het buiten de deur moeten eten, omdat het eten vies en zelfs bedorven was. Je hebt geen andere keus als je diaree en wormpjes krijgt. En dan de tweede dag dat wij dus pas om 14.00 uur op een kamer konden, een dag compleet weggegooid.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Arke posted

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 16 augustus een schriftelijke reactie gestuurd naar de klant. Arke, afdeling Klantenservice

All complaints of