Complaint: Valse aanmaning kpn inteum justitia

user-158833 on 07 February 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Net als de vorige gebruiker heb ik ook een dergelijke mail ontvangen.
‘Geachte heer, mevrouw,

U heeft nog een openstaande factuur bij KPN inzake backup-online die waarschijnlijk aan uw aandacht is ontschoten.
Deze factuur is inmiddels 53 dagen over de laatste betaaldatum.

KPN heeft u diverse herinneringen en aanmaningen gestuurt.
Uw factuur is inmiddels door administratieve kosten opgelopen tot EUR 282,78
Om onnodige incassokosten te voorkomen moet uw betaling bij kpn op de rekening zijn voor 10 februari 2013.

Klik hier om direct mijn openstaande rekening (inclusief acceptgiro) bekijken en betalen.

Als kpn uw betaling niet op 10 februari ontvangen heeft zal kpn u regristreren bij BKR te tiel.

Tevens zal de vordering dan officieel overgedragen worden ter incasso.

Alle bijkomende (buiten) gerechtelijke kosten zullen dan voor uw rekening komen.

hoogachtend,

Intrum Justitia Nederland”

Ook ik weet nergens van.

Desired solution:

Bevestiging dat het hier idd om een valse(?) mail gaat!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that KPN Internet posted

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste pris1958,

Helaas, de e-mail die u ontvangen heeft is inderdaad spam.
U neemt inderdaad geen Back-up Online van ons af.

Ik raad u aan de e-mail te verwijderen en als niet ontvangen te beschouwen.
Mocht u de e-mail geopend hebben en de link hebben aan geklikt, dan raad ik u aan om uw computer opnieuw te installeren.
Mogelijk kan er op deze manier mallware op uw computer komen te staan.

Ik vertrouw erop u met deze informatie van dienst te zijn.

Met vriendelijke groet,

Ivette
KPN Webcare Specialist

All complaints of