My complaint:
Net als de vorige gebruiker heb ik ook een dergelijke mail ontvangen.
‘Geachte heer, mevrouw,
U heeft nog een openstaande factuur bij KPN inzake backup-online die waarschijnlijk aan uw aandacht is ontschoten.
Deze factuur is inmiddels 53 dagen over de laatste betaaldatum.
KPN heeft u diverse herinneringen en aanmaningen gestuurt.
Uw factuur is inmiddels door administratieve kosten opgelopen tot EUR 282,78
Om onnodige incassokosten te voorkomen moet uw betaling bij kpn op de rekening zijn voor 10 februari 2013.
Klik hier om direct mijn openstaande rekening (inclusief acceptgiro) bekijken en betalen.
Als kpn uw betaling niet op 10 februari ontvangen heeft zal kpn u regristreren bij BKR te tiel.
Tevens zal de vordering dan officieel overgedragen worden ter incasso.
Alle bijkomende (buiten) gerechtelijke kosten zullen dan voor uw rekening komen.
hoogachtend,
Intrum Justitia Nederland”
Ook ik weet nergens van.
Desired solution:
Bevestiging dat het hier idd om een valse(?) mail gaat!